Happy B-Day! ♥

Idag e det ingen vanlig dag.....
NEJ, för det är Jeijas Födelsedag! :D
Jag funderade vad jag sku hitta på, ett "Grattis" på facebook tyckte ja int räckte så jag beslöt mig för att dedicera ett blogginlägg åt dej istället :)

(bilden är lånad från facebook)


Det här är MIN fantastiske, underbaraste, bästa tränare!
Men hon är också mer än "bara" en tränare.
Hon är dessutom en otroligt fin vän!
Hon är omtänksam, snäll, gullig, cool, rolig...
och en massa därtill :)

Hon älskar att göra andra människor glada och det lyckas hon alltid med genom att vara en positiv, energisk, glad och härlig person som verkligen bjuder på sig själv.

Jag är såå tacksam att jag har fått lära känna dig!
Du ger mig inspiration i både träning som i det vardagliga livet.
Jag har lärt mig massor av dig och lär fortfarande ;)
Jag beundrar framför allt din styrka:
Att alltid se det positiva framför det negativa.
Att bara köra vidare fast något går på tok.

Jag sku kunna skriva hur mycket till som helst om dig,
men det börjar snart se ut som en kärleksförklaring :D
så jag tror jag skall börja avrunda...

Du skall i alla fall ha en riiiktigt fin födelsedag,
kramen får du senare idag :)

Kom ihåg: Du är väredfull och betyder mycket för mig och alla andra runt omkring dej! ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0