inte.påväg.att.bli.sjuk.

nejnejnejnejNEJ, jag tänker helt enkelt INT bli sjuk nu!! Jag vet int vad som e felet, ja sov relativt ok inatt, ja va int trött på förmiddagen. ED-träningarna gick helt bra, roligt var det! :) Men påvägen hem då jag promenera i det vackra vårvädret så kände jag mig alldeles yr. Tur att jag har en kort bit å att ja ha gått den 10000 gånger så ja sku fast kuna gå den i sömnen. Jag kom hem, tänkte att det kanske e bra me lite av-slappning, ifall ja var stressad omedvetet, så jag stretcha en stund. Sen la ja mig ner i sängen bara en liiiten stund innan ja sku hoppa i duschen, men den lilla stunden blev lite längre, ja somna....!!

Nu har ja duscha i hopp om att ja sku piggna till, men ja mår likadant. Trött och yr, det snurrar liksom i knoppen. Så jag tänkte, okej, jag mäter väl feber då å kollar så int den sku va skyhög! Tur var den int det, men den visade ändå stegring!? DETTA KAN INTE VARA SANT!

Jag som hade hoppats att jag sku må bättre å kuna fara ti O'learys me mina kompisar å fira lite :/

Så nu blir det en hemmakväll, jag tänker int göra någo som har med hjärnverksamhet å göra (kanden) eftersom jag anser att den int e i skick. NEJ, jag ska viiila så ja e pigg, frisk å kry imoron å hoppas på att det här bara e nåt sorts straff för någo jag har gjort/inte gjort!

Men jag vill önska alla andra partypinglor en riktigt trevlig lördagskväll/natt! Dansa å festa lite extra för min del då också, visst!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0