Little Bit Of Feel Good.

Lyssna på Nadia Ali - hon är super!
Och dom här har å skön musik! Something A La Mode



Jag borde kanske starta en musikblogg så jag bara får skriva om musik :) Just nu bara ploppar det upp en massa bra musik och jag kan int slita mig ifrån det :D (så där lagom passligt då jag försöker läsa på tent) sori nu tent boken, men det här e liite intressantare ;)

Jag har kommit på att jag sku kuna jobba med att lyssna på musik, t.ex. sommarjobba. Det sku ju int va så tokigt - ta datorn ut å njuta av solen tillsammans med musiken!
Nån som anställer mig? ;)


Idag känns det bra! Magen tror jag börjar vara i skick - jag har fått i mig en ordentlig frukost - Stort plus!
Träningsvärken är...obeskrivlig, men njuter av den i alla fall - Tänk vad skönt att veta att man lever :)
Just nu sku jag vilja ha en sån där stoooor studsmatta så jag sku få hoppa av mig lite :D

Jag vaknade helt enkelt på gott humör!!
Have a Nice day! =)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0