lördag kväll

spenderas hemma i min lilla lya :D
har läst i min bok som ska va klar ti måndan - å jag har 24 kapitel kvar! För att int glömma att jag borde skriva HELA dagen lång imoron om ja ska hinna få d färdigt nångång.

Nu sitter jag bara å lyssnar igenom massa musik, funderar om ja ska kolla en film, läsa lite till, eller sova? Men eftersom jag int alls e trött så e sista alternativet ingen bra idé. Hmm, va tror ni ja då väljer om det står mellan å läsa å kolla film?
...Film såklart! :D
...så d va int speciellt svårt beslut då man tänker efter.


Men först måst ja bara fråga: HUR kommer man på en sån här låt? Ansiktet heter "bandet" å låten heter "Äckligt".
Namnet avslöjar ju redan hälften.



Och det typiska med den här låten e att jag förstås måst gilla den! UTOM texten då förstås.


SÅ NU
ska ja kompensera den med en ny låt som jag hörde första gången ikväll. :)
Coldplay + Rihanna? Ja, det skulle man inte ha trott :)
"Princess Of China" heter låten.



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0