segklump.

Det har varit jätte fint väder ute idag, solen skiner ännu och jag borde vara där ute å ta vara på den. Samtidigt som jag också borde ha gjort en massa saker idag, å hur många av dem har jag gjort hittills? ... ingen kommentar.
Jag känner mig riktigt seg idag, motivationen å effiktiviteten som har vari igång några dagar har nog gått vilse å ja hittar dem inte.

Vad händer i helgen då?
Tjaa, det vanliga - träningar :D (det va d roliga) å skolarbeten (det tråkiga). Förhoppningsvis får jag snart berätta om någo roligare å mer spännande saker jag sysslar med :)

nä nu ska ja sluta hitta ursäkter för att int göra det jag måste...dvs. STÄDA! NU drar ja ut dammsugaren ur skrubben, sen diskar ja å sen tror ja int d så mycke tid kvar tills dagens träning :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0