skrämmande sant.

Det är skrämmande hur några ord kan få en att helt stanna upp i det man håller på med.
Jag höll på sortera tvätt då jag hörde dom där orden i låten.
De lät så bekanta. Det kändes som att det var mina inre tankar som plötsligt fick en sång.

"Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här...
Men jag vet att jag döljer en sanning,
att väntan inte leder nånstans,
jag vet att jag måste ta steget...

...Jag försöker att strida mot känslan,
men den är rädd å den spelar ett spel nu.
Jag får för mig att jag kan va kvar, men vet inte hur"

säkert en orsak till varför jag är stressad hela tiden och int kan slappna av en sekund.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0