Someday...

Jag kolla Knight & Day här om dagen, med Tom Cruise :)
Jag har int varit någo desto större fan av honom, men nu vill ja se fleer filmer där han e med i! Dom e så spännande!!!
Tänk å få hänga med på hans äventyr,
va spännande livet sku vara, hahha ;)

I slutet av filmen spelas denna låt, som för mig var helt ny...
Black Eyed Peas slutar aldrig leverera bra låtar, här är ett bevis. Kanske inte den bästa, men jag tycker den är helt skön :)


"Someday you're wondering
If you're really gonna make it
And sometimes you wanna know
Is there anyone to save you?

I know you've been down before
Like underneath the ground
Still got a little chance
To turn it all around

Soon your time will come
So, give it all you got
Don't stop believing
So, give it all you got
"


Ofta drömmer man sig bort å tänker "someday" ska jag göra si eller så, ha det ena å det andra, se ut på ett sätt, leva på ett visst sätt osv."Jag skall bli en bättre människa" helt enkelt -
inte nu men "someday".

Då e min tanke:
Someday...why not Today?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0