spänningen stiiger...

Imorse då jag vakna hade jag en riktigt pirrig känsla i magen...så där som då man är nervös. Och jovisst, det e ju precis det jag e.
I helgen ska ja nämligen för första gången (under mina tre år) få uppträda med Energy Dancers på en familjemässa här i Jeppis, Active Expo. Det ska bli superkul! :D
Vi har haft en riktigt intensiv träningsvecka som har krävt mycket energi och fokusering, men det e så man får ett bra resultat!!
Danserna borde sitta nu å jag får hoppas att händelsen "blackout" inte sker! :)

Så nu ska det ännu tränas lite, ladda, vila, tänka igenom allt å så ska vi hoppas att alla som kommer å kollar blir riktigt imponerade ;)

För att kanske hålla nervositeten borta e d helt bra att ha skola från 13.00-15.30 en fredageftermiddag!! Eller så int :)

Ha en skön "vinter"dag! Det har ju trots allt kommit mer snööö!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0