spenderar kvällen som då jag var liten :)


Nu har jag igen blivit kär i en ny låt! Okej, det e kanske inget nytt eftersom det händer nästan hela tiden...men DÅ det händer, så lyssnar jag på den om och om igen och tröttnar aldrig :)

Den e sorglig men den e vacker.



Ja, som ni märker e ja ännu vid liv efter dagens träningspass :) men nog var det tungt!!
Jag hoppas bara min mage sku börja va i skick så ja kan äta ordentligt - kände nog idag att det fanns lite för lite energi i kroppen. Ända sen i söndags har jag mått så där halvdåligt hela tiden, hungrig men ändå int. Maten ha int riktigt smaka. Mystisk känsla, å den gör mig lite orolig då man int vet vad det e. Magsjuka utan att kasta upp? Fast int klagar jag. Jag lever ju å kan vara bland folk å göra det mesta. Värre sku det kunna vara! 

Men jag tröstar mig i alla fall med att dricka lite vishy-jaffa blanding, äta popcorn å ska kolla på en film tills jag blir trött å somnar - precis som då jag var liten och var sjuk! :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0