trevlig överraskning!

Efter att ha varit i skolan hela förmiddagen och lyssnat på två föreläsningar om olika störningar och depressioner hos barn, vilket nog var intressant, men kanske int så skojigt, så fick jag en härlig känsla då jag kom hem och öppnade min dörr. För där låg ett vitt, stort och tjockt kuvert (så d kunde int va bara räkningar i den). Nej, det var min beställning som hade kommit. :)
Jag beställde nämligen liiite smått å gott från jeans.fi härom dagen, BARA billiga grejer och jag hade förstås glömt bort att jag väntar på att få dem. Å nu mitt i allt låg de där :D
Och det bästa med allt... jag behövde int ens gå till posten för å hämta det!! :)
Så nu bokstavligen klickade jag hem lite nya kläder.
Så som ett litet barn på julafton, hinner jag knappt få av mig ytterkläderna innan jag öppnar "paketet" och ska börja kolla igenom och prova å sånt :) Allt passa å allt va fint, t.o.m. snyggare än jag hade vågat räkna med, hahha. Jess, ett lyckat köp!

Nu mår jag liite bättre i magen, har just fått i mig lite av mammas goda paj (vilken tur att det finns frys å att det int e så långt till Vasa).
Hälsovårdaren var ju förstås int i skolan idag då jag tänkte hälsa på. Dessutom brukar man bli frisk så fort man ha varit å visat upp sig till läkare eller liknande. Riktigt på sant, jag vet int hur många gånger som jag ha kuna haft ont nånstans eller någo liknande ganska länge. Å så till slut beslutar jag mig för att fara å visa upp det. Å oftast säger di att man ska vänta några dagar/vecka å om d int ha blivi bättre då så får man komma tillbaka.
Nå följande dag då man vaknar så är man plötsligt hur frisk å hel som helst! Det e ju bra förstås, men så typiskt. Å så känner man sig lite dumförklarad ;)

Det var dagens fundering så här långt!
Ciao

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0