HMM, ööh...tjaa.. ett försök i att skriva.

den här bjuder jag på :)



såhär ser ja typ ut för tillfället då ja försöker skriva på kanden med en dator som e stekhet å int alls gör som ja säger!
Kan int nån uppfinna teknik som man kan tala med?
Nåja, skönt för mig för jag kan pausa å göra någo annat under tiden den funderar om den tänker va till min hjälp eller om den vill bli utslängd.
Konstigt nog går det helt bra å skriva blogginlägg!?

Gårdagens träning känns idag, ajj ajj, mina axlar å armar :D
P.g.a mitt lite krånglande knä tror jag att jag ska stå över bodycombat ikväll. Tänk, en fredag utan BC!? :(

MEN så kom ja på den geniala idén att det e ju bara ett knä, det hindrar ju int att ja kan gymma lite istället :D
Jag har int vari i salen på ja vet int hur länge, egentligen tycker ja int om det, för ja har så dåli självdisciplin.
Men ja tänkte ge det en chans idag, kan vara bra med lite konkret styrketräning mellan varven också!
Ett tränings-schema sku va bra å ha, några tips??

Nu ska vi se om den här datorn vill ge med sig å börja samarbeta med mig. ;)
På återseende!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                      (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0