Lördagsfunderingar.

klockan ringer - man stänger av den - flyttar alarmet en halvtimme framåt - hinner sova 10 minuter känns det som -klockan ringer igen - man flyttar fram den ytterligare en halvtimme - sover denna gång 5 minuter - å så ringer den igen - man borde stiga upp å göra det som man ska göra -
men man vill helst lämna kvar i sängen...

tjaa, sådär såg min morgon ut :) och fortfarande har ja int kommit längre än att jag nu sitter i sängen, med datorn på å musiken spelar :D men å andra sidan e det lördag å enligt min regel e det helt ok å ta det lite lugnare då :)
man ska ju trots allt orka hela dagen med allt vad den innebär - dvs. dansträningar!!
jihuuu, ser verkligen fram emot dagens träningar! Vi började på en jätte bra dans förra veckan å ska öva den idag -
åå, det e så roligt med nya utmaningar! :)

Å så får vi hoppas på att knä ha sura färdigt å bestämt sig för å sluta krångla - d sku ju va så mycke enklare om vi sku samarbeta - ja ha försökt kompromissa (genom att hoppa över de tyngsta passen), men int kunde knä nöja sig med det inte! Jag har gett den mycke kärlek (ispåse å värme om vartannat) - å vad får jag tillbaka? Ett fortfarande sjukt knä!
Nå nog om det, nog blir det bra snart! :)

Ikväll är det tänkt att jag å Paukku ska å kolla om melody helt håller på förfalla eller om det finns något bra kvar :D
Jag hoppas att dj:n har fått en kurs i vad-man-ska-spela-för-låtar-på-krogen. För sist var det ingen höjdare, och det var inte en eller två låtar som var kass, utan det var en eller två låtar som var BRA! DÅ är det nog något som int riktigt stämmer :D
Sen kan man ju alltid hoppas på att det finns lite extra trevliga människor i farten också ;)

Jag återkommer med utvärdering imorgon....kanske.......eller möjligtvis senare :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0