yrboll och halka.

Träningarna idag då? Jaanå, baletten gick ännu hyfsat bra, där kunde ja åtminstone fokusera (eftersom den va först). På ED-träningarna försvann den fokuseringen ganska snabbt, antagligen för att vi "måste" svänga om våra serier å göra vänstra sidan, hjärnan fungera int riktigt där som den sku ;)
I was a little confused. =)
Sen var det då Move, var jag har vari borta några gånger men ändå! Aah, jag yra nog där också, men va kan man - jag utforska bara lite egna steg ;)

På vägen hem var det så halt så då jag cykla på trottaren cykla jag som en gammal mommo, å då jag sen cykla på vägen så vingla ja bara... och nej, jag har inte druckit något annat än vatten eller stoppat i mig andra konstigheter!
Tur att det e kort väg å att det int va så mycke folk i farten :D

Nu återstsår då den där biten som e jobbigast med då man tränar...duscha!! (Jåå, Jeija jag vet nog va du tänker säga nu... :P) visst e det skönt, meeen tvätta håret! Eller det att tvätta håret e int så jobbigt, men det som väntar efteråt - dvs. torka, försöka dra en kam igenom, gärna platta det också om man vill se någorlunda vettig ut ;)

Men hur som haver, det har iaf varit en rolig kväll och jag är helt slut! Å om int annat har jag tränat mina skrattmuskler :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0