Back Home ♥



Har haft en superskön vecka i Kroatien tillsammans med underbara klasskamrater :)
Vi hade tur med vädret då det var soligt och varmt varje dag utom de två sista dagarna. Men det gjorde inget, då var man så slut så det var helt skönt att chilla inomhus ;)

Vi har bl.a. varit på studiebesök, en guidad rundtur i en stad som heter Split, mycket vacker å intressant stad! shoppat, solat, vari på båttur, ätit god och billig mat, skrattat, yrat på osv. OCH jag har simmat! :)

Jag har å konstatera att jag har solat färdigt för denna sommar (undrar om det finns nån gräns för hur brun man kan bli?), jag tycker det börjar räcka för min del :D

Hur som helst, så har det varit en lyckad resa och jag kan varmt rekommendera att åka till Kroatien!
Jag ska försöka ladda upp lite mer bilder sen då jag är i ett piggare skick. Hemresan blev lite väl lång, då vi startade igår vid 1-tiden och kom hem imorse, typ 5-tiden.

OCH vet ni vad, fick veta på resan att mitt kandidatarbete är godkänt och allt annat är klart och fixat - så visst blir det dimission för min del också denna vår!
Feels SOO Good! ;)

det här lär annars vara mina två sista veckor i Jeppis, (varav den andra veckan spenderas i södra Finland på inträdesprov) så även om jag har fullt upp med förberedelser å packning så ska jag försöka njuta och göra det jag uppskattar mest här i staden... Träna på Fitness! :)
En vecka borta har känts som evigheter!!
Good to be back home

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0