changed plans.

Det känns som att jag lever i en dimma just nu, jag hittar inga vägar eller lösningar till mina funderingar. Möjligheten att få fortsätta träna dans på fritiden känns hopplös och vad ska ja göra utan den? På egen hand kommer det iaf int att hända något på den fronten. Börjar jag jobba kommer jag varken hinna eller orka träna så mycket som jag borde för att eventuellt söka igen nästa år.

Det känns jobbigt att flytta bort från mina nuvarande träningar för en sommar jag inte riktigt ser fram emot.
Det e väl nu jag egentligen borde hoppa & tjoa och vara överlycklig att skolan e slut och att jag får vara ledig halva sommaren. Men sanningen är den att just för att jag inte vet hur hösten kommer att se ut, hur det blir med dansandet, pengar, kompisar osv. så kan jag inte heller riktigt njuta.

Och imorgon är det dimission. Känner mig lite lost där också då jag har missat veckans övningar, och annars också, jag e int så entusiastisk för det här med att gå upp och hämta betyg, lyssna på tal osv. Jag sku va nöjd med att bara få pappren i handen och that's it!

Sen ska jag flytta alla saker och lämna lägenheten också i morgon. DET e sorgligt :(

Vilket deppigt inlägg det blev...men ibland orkar jag int hålla in såna här funderingar för mig själv.

Förhoppningsvis e jag på bättre humör snart igen!
Imorgon e det iaf Eurovisionerna!! :D Jag hoppas att jag hinner hem tills dess, ser framemot att få se det. Jag har bara hört en del låtar så det kommer säkert många överraskningar för min del :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0