Pedagogie kandidat, Barnträdgårdslärare!

Hurraa Hurra Hurraa! We made it! :D
Nu har jag äntligen pappren i min hand :)
Dimissionen var jätte fin, tvåorna hade satsat och ordnat med riktigt bra program, så ett STORT Tack till er!!



Resten av dagen gick åt att flytta och städa ur lägenheten, vilken tur att jag fick hjälp av mamma, pappa, kusin och två barn!
För trots det, kom jag och mamma hem först halv 12 i natt...
Tyvärr missade vi Eurovisionen, hann till de sista låtarna och rösträkningen, men det kommer säkert i repris - då ska ja se :D Huvudsaken att rätt låt vann - LOREEN e helt enkelt bäst! :)

Nu har jag avslutat ett kapitel och det är dags att fundera ut vad som ska hända till näst. Jag har ett yrke och kan nu välja att köra på det eller göra något helt annat. Tiden får visa det. Nu ska jag iaf ha sommarlov först!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0