stressyra.

Idag har jag nog sprungit runt som en liten yr höna. Det börja i skolan då jag måste printa å lämna in diverse papper för å hinna få allt klart till dimissionen. Tala med en lärare, två lärare, biblioteket, kansliet osv...
Jag ringde samtal till höger å vänster och fick briljera med min underbara finska (not), men har iaf fått nya tider så nu kan jag söka in till både Åbo å Hesa! :D

Sen fortsatte mitt yrande på stan, som blev en väldigt snabb vända. Sen hem å tvätta kläder, fundera vad ja ska ha med på resan, vad som ännu måst fixas i lägenheten innan jag sticker iväg, skriva jobbansökan m.m.

Sedan var det då dags för dansträningar. Dom gick väl sådär. Jag kände mig int riktigt på topp, jag hann aldrig riktigt lugna ner mig innan jag for iväg, vilket gjorde att jag hade ganska svårt att koncentrera mig. Å det gick int å dölja då man har en så bra tränare som man har, som märkte det å sa åt mig i stil med "Miriam, det känns som att du e mindre fokuserad än vanligt".....eeeh....jaa det var jag. Och jag insåg hur svårt det var att hitta fokus då man från början e "nån annanstans".
De sista 2 minutrarna kanske jag lyckades lite bättre med det :D

Men vad lärde jag mig av detta? Jo, att sluta stressa just innan jag ska träna. Man får väl helt enkelt knycka en kvart av sin "dyrbara" tid å börja förbereda sig mentalt, så man int behöver göra det PÅ träningen, som idag :)
Å så får jag ge det en ny chans imorgon! :D Då ska ja träna så hårt att det räcker för den lååånga veckan jag kommer att missa :/ (va konstigt det kommer å vara)

Denna dag var så här, morgondagen kan bli bättre :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0