UNBELIEVABLE!

Jag kom på att det här är min SISTA skoldag i den här utbildningen. TRE år har nog fari jätte snabbt då man tänker tillbaka. Och det är faktiskt helt otroligt att jag fick klart kanden under den här våren! Det känns fortfarande overkligt å ja har int riktigt förstått det ännu :)

Jag tar ut examinationen lite i förtid för jag firar den med att idag åka ner till Hesa å spendera helgen med en av dom bästa, Michelle ♥ å sen på måndag bär det av på klassresa ("studieresa" som lärarna vill att vi kallar det) till KROATIEN. Det ska bli jätte spännande och skönt att få koppla av lite i värmen (hoppas vi). =)

Sen då jag kommer tillbaka har jag några spännande veckor att se fram emot - men mer om det sen ;)
den som väntar på något gott.... :D (hahhhaha)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0