update.

Nåja, sommarlovet har börjat men det känns int som sommar. Jag vet int om d för att jag har varit sjuk eller om jag annars e känslig då balkongdörren å fönster e öppna här konstant, men jag går runt å fryser hela tiden. Så nu väntar jag på lite sommarvärme!

Igår fick jag vara på dagis å jobba, det va kul! Tyvärr blev det inget idag, så har pyssla med lite saker här hemma istället. Imorgon får jag mitt gymkort (ska hyra över sommaren) så då ska jag satsa på träningen igen. Har varit lite paus med allt flyttas och sånt...

Idag har jag gått igenom massa papper och sortera å hållit på. En snabb sväng via stan och ikväll har jag bakat med mamma! Varför blir det alltid så bra då mamma är med? ;)

Har väl int så mycke annat att säga, tar dagen som den kommer, funderar mycke på hur jag ska göra till hösten, framförallt vad jag ska göra, men det klarnar nog snart :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0