with a little help from my mom ♥

Kan fortfarande meddela att jag int hinner lägga upp bilder från resan ännu. Eller ja, hinner å hinner, det e väl hur man prioriterar, men det tar tillräckligt länge för att jag ska börja gå igenom dom osv. Jag har annat, lite viktigare saker å göra... som att packa... Suck va mycke man ha samla på sig. Och även om ja tänker, att den där har ja int använt på tre år å kommer knappast använda mer, så ska d ändå sparas OM jag i något senare skede ändå vill ha det! Nå, nog har jag gjort av mej med en hel del saker också :)

I alla fall, idag har mamma varit här och hjälpt mig att få ner allt i lådor, utan henne sku d säkert ta veckor innan ja sku få d fixat ;) Vi har hållit på hela dagen - fast ja stack på dansträningar där emellan :)
Det var en skön "paus" å roligt som alltid ♥ Jag kom på att jag borde ha skrivi upp, efter varje träning, viktiga saker min tränare har sagt. Hon säger alltid så bra saker - att tänka på både inom träning och sådär för övrigt. I och för sig behövs det int, eftersom jag tycks minnas det mesta :D men ändå, lite påminnelse kan man alltid ha nytta av ;)

Hmm, nu har jag ännu saker å packa men tror jag sparar det tills imoron. Jag ska istället beställa tågbiljett å planera nästa vecka. Det kommer å bli spännande , ska på inträdesprov till Hesa och till Åbo. Därför borde jag även hoppa upp från sängen och slipa på solot! Ja blir nog sur om ja int kommer så långt att ja ens får visa det, då man en gång gör ett solo menar jag :)
Det e ju liite stressigt också med tanke på att jag int vet hur länge jag e i Åbo, i bästa fall, kommer ja hem först på freda, å då e det dimission på lörda, vilket betyder att jag måst ha färdigt ALLT här före jag åker. Huhhu, nå nog ska det fixa sig!

Nu va d färdigt skrivet så då ska ja bjuda på en skön låt här! :)
 


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0