New shoes!

 
 
 
 
Jag fynda nya skor igår :) hade spanat in första paret ni ser så ja gick å provade dem. De satt perfekt å nu vlir ja bra mycket längre också :) sedan kikade jag runt i affären och hittade det andra paret som också satt jätte bra. Och eftersom det var "välj två, få det billigare paret till halva priset" så konstaterade jag att det inte skulle bli alltför dyrt. Så mer än nöjd betalade jag glatt och kom hem med två par skor :D
 
(Bilderna blev lite konstiga då det krångla här på iPaden)
 
Invigde det första paret redan igår, jag tänkte gå till studentbyn med dem för att vänja mig, men jag kom till torget då jag insåg att ja int sku orka gå hela den biten som va kvar + att det började regna, så då hoppade jag på bussen istället :)
Hälsade på min bror och fick på samma gång träffa andra bekanta å två små bebisar :) så det blev en chill och trevlig kväll!
 
Hittills idag har jag bara chilla på soffan, och har int desto mer planerat heller.
Får se vad jag hittar på :)
 
Trevlig söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0