Revenge.

Nu sitter jag igen å väntar på att min nuvarande favoritserie ska komma!
 
Den e så spännande! En timme går allti jätte fort å man vill se följande avsnitt direkt :)
Får hoppas att det e många avsnitt å flera säsonger kvar, fast ja tror inte det. Kl. 22 börjar det, från tv3 ;)
 
 
 
 
 
Idag var det sista hemmadagen, förkylningen e bättre så imoron får jag fara på jobb!! Ska bli kul å träffa barnen å arbetskamraterna, och på kvällen blir det personaljulfest - va e nu bättre än det? Vi ska iofs "bara" fara ut å äta, men det blir roligt :) sen blir det nog å vara lite tråkig å fara hem å vila. Jag hade int tänkt sitta hemma hela helgen, även om jag bör vila upp ordentligt. Men lite skoj måst man väl få hitta på. Får se vad det blir...
 
Fick just höra att brorsan är i stan å kommer in en sväng, kul med lite mer sällskap. Mina gudföräldrar va in en sväng här tidigare idag - bra med finbesök ibland så fick ja undanplockat lite onödiga papper å sånt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0