The music keeps me awake.

Nu har jag varit hemma i två hela dagar å int gjort någo vettigt. Vilat, sovit, nyst, snytit, sett på tv, sovit, facebookat, sovit, lyssnat på musik, surfat, sovit, ätit, druckit sovit...
Det börjar faktiskt ta kol på en.
 
Och nu ligger jag i soffan, kan inte sova, å funderar vad ja ska hitta på imoron eftersom det ännu blir en hemmadag då. Sen ska vi hoppas att ja e frisk så ja får jobba en dag för att sedan ta helg... Lite ironiskt iofs, men jag saknar barnen! Man borde vara på jobb fast man e sjuk för man blir så glad av dem, tror man sku tillfriskna snabbare då :)
 
Har också lite dåligt samvete (eller ganska mycke) för att ja varken dansat eller tränat på länge....finns väl nog ursäkter men största orsaken är nog att motivationen int riktigt har funnits. Och det stör mej att jag inte hittar den heller. Jag vill dansa, jag vill träna, jag vet hur bra jag mår av det, så varför blir det inte av??
 
Nu e det en sån tidpunkt då ja börjar fundera för mycket märker jag...
Varför e det si å varför e det så? E det bara jag som känner så här? Hur ska jag göra? Borde jag ta itu med det nu bara så ja sku slippa fundera fram å tillbaka - sluta tänka "vad händer om...?"
Om ja ska ge ett ärligt svar åt mig själv så sku det vara: "jag har ingen aning". Så jag antar att ja int blir så mycket klokare än så här.
Iaf int just nu.
 
Nu måst jag nog stänga av min underbara musik så att jag får försöka börja sova! Nati nati på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0