And the sairasloma fortsätter...

Skulle egentligen ha börjat jobba idag, men tyvärr har int såret ännu blivit bra så ja fick order att stanna hemma 1 vecka till. Idag uttryckte sig sjuksköterskan såhär "jaa, ja funderar hur vi ska göra" vilket lät väldigt oklart å osäkert. Konstigt att det int vill gå ihop. Nu testa dom ett nytt plåster så nu får ja vänta tills onsdag då ja ska dit igen.
 
Vad har jag gjort i veckan då?
Nå, jag ha vari till Jeppis å hälsat på min f.d. danstränare å grupp ♥ Hälsat på pojkvännen ♥, firat hans födelsedag och ätit god mat, gått på marknad å chillat :) 
Sedan har ja också shoppat i nya BikBok och Cubus här i Vasa! Vad roligt att det har kommit till centrum, men faarligt :D
 
...och så har jag nördat mej med Alias. Imorgon påbörjas säsong 3!
...vem vet, kanske redan ikväll om ja int orkar vänta ;)
 
Lite dans ha ja å kolla på nu ikväll. Det e verkligen int lätt att vara utan dans, utan träning så här länge!!
Så istället får ja nöja mej me att se på andra :)
Här e mina två favoritdansare i So You Think You Can Dance Australia. Och båda i min favoritdans. Kan int bli bättre!
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0