Hold Your Head Up.

Mina besök hos hälsocentralen fortsätter. En gång/dag e det meningen att jag ska gå dit och de putsar såret osv. så nu e d bara att vänta och se när det blir bättre.
 
Igår va jag en runda på stan med mamma. Jag hittade en tröja och ett par nya vår-skor, som jag e jätte nöjd med =)
bild kanske kommer senare.
 
Idag har jag haft fullt upp men läkarbesök, hälsocentralen, till bilaffär, till apoteket och till butiken.
Nu sitter jag här hemma och väntar på David ♥
Han e också sjukledig resten av veckan men skönt för mej så får vi båda sjuklingarna vara sjuka tillsammans :)
 
Den här låten hittade jag idag och tyckte att refrängen passa perfekt in för tillfället. Och annars också iofs. ;)
 
"Hold your head up, there's a light in the sky.
I know you're fed up, but you must try to survive.
Each moment's precious, don't let life pass you by-
Keep focused, keep your eyes on the prize"
 
http://www.youtube.com/watch?v=tHLyPdt-Fi4
 
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0