Music makes me feel better!

Det är nog inget nytt att jag tycker om musik :) nu då jag är ledig och igår då jag hade en sämre dag så var det skönt att lyssna på mycke musik. Jag hittade många nya bra låtar, för nu har jag tid att sitta och leta. Man hittar en, å så leder den vidare till en annan som leder dig vidare till nästa och det är så jag hittar mina guldklipmar :)
 
Jag tror att de flesta har hört Macklemores "thrift shop" som spelas lite överallt nu. Själv gillar jag den jätte mycket, men det jag inte visste var att han har många andra bra låtar! :)
 
Just nu har jag fastnat för två andra låtar! Tyvärr kan jag int ladda upp själva youtube filmen här men länken kommer lite längre ner.
 
Första låten heter Wings, den handlar om ett par skor. Lyssna så får ni veta mer :) Min favorit del är barnkören :)
http://m.youtube.com/watch?v=zR3pNEOSN04&feature=fvwrel
 
Andra låten heter Can't hold us. Den är det svårt att sitta still till! Jag sku bara vila stiga upp och börja dansa, hitta på koreografi osv, men får nöja mej med att tänka ut något i huvudet istället :) man blir iaf på gott humör tycker jag :D
http://m.youtube.com/watch?v=bgjwAZ9TR3U
 
Solen skiner även idag! Jag ska stiga upp och äta frukost och förbereda mej för dagens sjukhusbesök (Fast det inte är på sjukhuset, som tur). Får verkligen hoppas på det bästa nu, att såret läker som det ska å att det int blir någo krångel kring det.
Beroende på va de säger får jag sen se vad som händer resten av dagen. Leta efter mer ny och bra musik om int annat ;)
 
hej svejs,
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0