Some news!

Julhelgen ja! Hade tänkt uppdatera för länge sen, men kom av mig...
Hursomhelst hade jag en underbar jul hemma i Vasa. Det var skönt att bo hos föräldrarna och träffa vänner och lite släkt. Brorsan och familjen kom ett par dagar före nyår så hann leka och spendera tid med brorsönerna också! :) 
 
Men det bästa med julen var nog den tid jag fick spendera med ♥.
För er som inte har facebook eller sett det där så har jag äntligen hittat min prins :) Han heter David och är nog den snällaste människan på jorden som jag känner, så nu känns det riktigt bra! Därför har jag också varit en hel del i Jeppis/Larsmo och hälsat på, vilket har varit riktigt riktigt trevligt :)
 
Sen onsdagen har jag jobbat, kändes lite tungt att komma tillbaka, men nog har man saknat jobbet också, framför allt barnen då ;)
fast jag kan ikväll konstatera att det var riktigt passligt att börja med en 3-dagars vecka, hehhe :D
 
En annan nyhet är att min kära studiekompis Nela har flyttat till Åbo och som till på köpet bor riktigt nära mig :) så det är ett stort plus i vardagen!
 
Jag har på känn att den här våren kommer att bli väldigt bra! :)
 
 
"Never knew a love
A love that could be sweeter
No matter what my mind says
You're music gives me fever
The moment that we danced
Your arms felt like a cradle
And when you took my hand
I was no longer able
 
It never felt so right before
I need to be with you much more
I can't believe this kind of fate
We can runaway..."
 
 
http://m.youtube.com/watch?v=zRWsu2BLMDQ
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0